1928 – 1931 SAMOCHÓD ZABYTKOWY FORD MODEL A

„Dama Henry’ego” była nie tylko niezwykle popularna, gdy była nowa, ale także samochód, który ożywił pokolenia kolekcjonerów w latach 60. i 70. XX wieku, inspirując także przemysł części samochodowych do reprodukcji. Dzięki setkom konfiguracji nadwozia i wyposażenia w Modelu A, a także wytrzymałym wariantom ciężarówek, dostojny pojazd oferował coś dla każdego.
AMER-AUTO  Import aut zabytkowych z USA.

1929 – 1937 AUTO KOLEKCJONERSKIE DUESENBERG MODEL J/SJ

Legendarny Duesenberg był odpowiedzią Ameryki na stoicki Rolls-Royce, niezwykle potężny samochód, którego zaawansowana inżynieria – dzięki uprzejmości Freda i Augie Duesenberga – oraz przyciągające wzrok, oszałamiające nadwozia z nadwagą – dziedzictwo E.L. Cord – sprawił, że Model J stał się samochodem z epoki depresji, jeśli możesz sobie na to pozwolić … i to samo dzieje się dzisiaj.

AMER-AUTO  Import aut kolekcjonerskich z USA.
1929 – 1932 AUTO ZABYTKOWE CORD L-29
Kto by pomyślał, że tak wszechobecny dziś napęd na przednie koła może być przyczyną jednego z najpiękniejszych samochodów pod koniec lat dwudziestych. Niska, szeroka postawa oferowana przez FWD pozwoliła na zgrabny, smagany wiatrem kształt, a jego prosta ósemka miała idealną moc. Wybiegający w przyszłość L-29 zawsze był przedmiotem aspiracji.

AMER-AUTO  Import aut zabytkowych z USA.
1933 Pierce-Arrow Silver Arrow AUTO KOLEKCJONERSKIE

Pokazany na salonie w Nowym Jorku w 1933 roku stał się prawdziwą sensacją. Samochód został bardzo dobrze przyjęty przez wydawnictwo i prasę, jego pojawienie się skomentowano słowami Nagle jest rok 1940 Odznaczał się futurystyczną jak na tamte czasy stylistyką, miał opływową karoserię, koło zapasowe chowane było za przednie koła, posiadał silnik V12 (7,5 litra pojemności, 175 KM, 237 Nm) i rozwijał prędkość maksymalną do 185 km / h
Model został wyceniony na ok. 10 000 dolarów amerykańskich.

AMER-AUTO  Import aut kolekcjonerskich z USA.
1930 – 1940 AUTO ZABYTKOWE CADILLAC V-16 Cadillac

Cadillac udowodnił swoją światowej klasy inżynierię z legendarną serią 452 Sixteen, która łączyła płynną, pomysłowo zaprojektowaną V-16 z jednymi z najbardziej legendarnych układów jezdnych na drodze. Prawie 70 dostępnych stylów nadwozia oraz niezliczone opcje kolorów i wykończeń oznaczały, że większość przykładów była wyjątkowa. W świecie wyjątkowo luksusowym zawsze było więcej.

AMER-AUTO  Import aut zabytkowych z USA.

1933 – 1937 AUTO KOLEKCJONERSKIE CADILLAC V-16 AERO-DYNAMIC


Aero-Dynamic Coupe, samochód pokazowy, który wszedł do wyjątkowo ograniczonej produkcji z legendarnym silnikiem i eleganckim, przyszłościowym, wymagającym stali nadwoziem, z wdziękiem wskazał kierunek, w którym projekt i inżynieria GM będą zmierzać w następnej dekadzie. Nieliczne znane przykłady są uważane za jedne z najbardziej cenionych Cadillaków, jakie kiedykolwiek zbudowano.

AMER-AUTO  Import aut kolekcjonerskich z USA.

1934 – 1937 AUTO KOLEKCJONERSKIE CHRYSLER AND DE SOTO AIRFLOW

Nie jest przesadą stwierdzenie, że Chrysler i De Soto Airflows przepisały przepisy dotyczące projektowania i inżynierii samochodowej, połączyli sprawdzone zasady aerodynamiki z najnowocześniejszą konstrukcją nadwozia i zawieszenia w czasach, gdy konwencja była królem, te śmiałe samochody są dziś bardzo poszukiwane.

AMER-AUTO  Import aut kolekcjonerskich z USA.
1939 AUTO ZABYTKOWE FORD DE LUXE E.T.

Przystojny Ford z 1939 roku bardzo skorzystał z niskich, szerokich kratek i pięknie zintegrowanych reflektorów. Były to zarówno koniec ery (ostatni kabriolet sedan), jak i początek czegoś nowego (hydrauliczne hamulce Lockheed, ulepszony silnik V-8).

AMER-AUTO  Import aut zabytkowych z USA.
1949 AUTO ZABYTKOWE Cadillac Series 62 Coupe de Ville
Cadillac Series 62 Coupe de Ville wprowadzono pod koniec 1949 roku, była to droższa i bardziej luksusowa wersja standardowa 2-drzwiowego coupé Większość luksusowych wariantów kabrioletu był produkowany w 1953 roku wariant Eldorado.

AMER-AUTO  Import aut zabytkowych z USA.