1978 Chevy Z28 Camaro

  • 00101_6VeaVmtvQOT_1200x900
  • 00R0R_hJ6RjFbhIY0_1200x900
  • 00S0S_cC7WKr6FApw_1200x900
  • 00g0g_l2k9Kryjc7e_1200x900
  • 00u0u_7svrXTr9QJh_1200x900
  • 00w0w_bCfQe3tLtyF_1200x900
  • 00404_rhE1bthMvs_1200x900
  • 01111_b6nDSjTD2gc_1200x900
  • 00N0N_hpz3JrJIbDZ_1200x900
  • 00h0h_1JsJ4XsYdLf_1200x900
  • 00L0L_lITM3UujBsZ_1200x900
  • 00l0l_bNvGtoMNYLA_1200x900
  • 00L0L_eVZNUnpuoB6_1200x900
  • 00101_6VeaVmtvQOT_1200x900
  • 00R0R_hJ6RjFbhIY0_1200x900
  • 00S0S_cC7WKr6FApw_1200x900
  • 00g0g_l2k9Kryjc7e_1200x900
  • 00u0u_7svrXTr9QJh_1200x900
  • 00w0w_bCfQe3tLtyF_1200x900
  • 00404_rhE1bthMvs_1200x900
  • 01111_b6nDSjTD2gc_1200x900
  • 00N0N_hpz3JrJIbDZ_1200x900
  • 00h0h_1JsJ4XsYdLf_1200x900
  • 00L0L_lITM3UujBsZ_1200x900
  • 00l0l_bNvGtoMNYLA_1200x900
  • 00L0L_eVZNUnpuoB6_1200x900
Kategoria:
Faktura:

Model:

Rocznik:

Marka:

Przebieg:

Cena

65,000.00 

Opis

Samochód zabytkowy z USA oferowany do sprzedaży przez osobę prywatną.

This 1978 Camaro Z-28 is in super condition with only 98,626 miles. It has a 350 cubic inch engine and 350 turbo automatic transmission both in excellent condition. It is originally a California car. I will try to list everything I know about the car. It is the original paint and panels and is virtually rust free. A friend of mine bought it in 2003 and had it shipped here from California and it then sat in a shed until 2018 when I bought it and started putting a new interior in it and getting it back on the road with new fuel lines, fuel pump, etc. The engine is not the original. It was rebuilt at a shop in California with a larger cam, Edelbrock intake, and Moroso 7 quart oil pan at 88,608 miles in 2000, I have all the receipts. The transmission, I was told, was rebuilt at the same time or thereabouts (no receipt for that). It has a shift kit and standard stall and will spin the tires when it shifts if you are in it hard. Rear end is stock with 3.42 gears I believe. The windshield and almost everything in the interior is new: Seats, seat foam, carpet, floor insulation, seat belts, door panels, window cranks, handle bezels, pull handles, headliner, LED dome light, sun visors, upper dash, Z-28 floor mats, rear view mirror, Pioneer stereo, speakers, rear deck tray, etc. It has Enkei 2 piece wheels with brand new BFGoodrich Radial T/A’s and wheel locks (235/60/15 front, 275/60/15 rear). New Monroe air shocks were added to get the stance just right. It is almost completely rust free; The floor and trunk pans are like new with NO rust or even the start of rust. The quarters, front and behind the wheel, are perfect. The only place there is rust is a very small spot on the very bottom of both front fenders. They could both be patched very easily without even getting into the brown section of the original paint (Its black on the bottom from the factory). Or just leave it alone since you really can’t see it. I do have the original build sheet and a bunch of the original paperwork, and I also have a bunch of receipts of stuff done to it with miles recorded in California. This is not a show car by any means, and I wouldn’t call it a restored car, it is a great fairly original weekend cruiser or daily driver. The paint is 42 years old but it is still a great 20 footer. It runs and drives great but it does have the original Quadrajet with no choke so its a little cold blooded. I had always planned on putting a Holley fuel injection system on it but never did. Since its from California it does have a catalytic converter that goes into dual exhaust with Flowmasters and sounds pretty good. It has just been serviced with Mobil1 synthetic oil and Wix filter

////////////////////////////////////////////////////////

Camaro Z-28 z 1978 roku jest w super stanie, ma tylko 98 626 mil. Ma silnik 350 cali sześciennych i automatyczną skrzynię biegów 350 turbo w doskonałym stanie. Pierwotnie jest to samochód kalifornijski. Spróbuję wymienić wszystko, co wiem o samochodzie. Jest to oryginalna farba i panele i jest praktycznie wolna od rdzy. Mój przyjaciel kupił go w 2003 roku i wysłał tutaj z Kalifornii, a następnie siedział w szopie do 2018 roku, kiedy go kupiłem i zacząłem umieszczać w nim nowe wnętrze i wracać na drogę z nowymi przewodami paliwowymi, pompą paliwa itp. Silnik nie jest oryginalny. Został przebudowany w sklepie w Kalifornii z większą kamerą, wlotem Edelbrocka i miską olejową Moroso 7 kwarta na 88 608 mil w 2000 r. Mam wszystkie rachunki. Powiedziano mi, że transmisja została przebudowana w tym samym czasie lub w innym miejscu (bez potwierdzenia). Ma zestaw zmiany biegów i standardowe przeciągnięcie i będzie się obracać, gdy będzie się w nim mocno poruszać. Uważam, że tylny koniec ma zapas z 3,42 biegami. Przednia szyba i prawie wszystko we wnętrzu jest nowe: siedzenia, pianka do siedzenia, dywan, izolacja podłogi, pasy bezpieczeństwa, panele drzwi, korby okienne, ramki uchwytów, uchwyty do pociągania, podsufitka, światło kopułkowe LED, osłony przeciwsłoneczne, górna deska rozdzielcza, Z- 28 dywaników podłogowych, lusterko wsteczne, stereo Pioneer, głośniki, tylna taca pokładowa itp. Posiada 2-częściowe koła Enkei z nowymi BFGoodrich Radial T / A i zamki kół (235/60/15 z przodu, 275/60/15 z tyłu ). Dodano nowe wstrząsy powietrzne Monroe, aby uzyskać odpowiednią postawę. Jest prawie całkowicie wolny od rdzy; Patelnie podłogowe i bagażnika są jak nowe, bez Rdzy, a nawet z początku rdzy. Ćwiartki, przednie i za kierownicą, są idealne. Jedyne miejsce, gdzie jest rdza, to bardzo małe miejsce na samym dole obu przednich błotników. Oba można bardzo łatwo załatać, nawet nie wchodząc w brązowy fragment oryginalnej farby (jest czarny na dole z fabryki). Lub po prostu zostaw to w spokoju, ponieważ naprawdę tego nie widzisz. Mam oryginalny arkusz roboczy i kilka oryginalnych dokumentów, a także robię z nim pokwitowania z nagranymi kilometrami w Kalifornii. W żadnym wypadku nie jest to samochód pokazowy i nie nazwałbym go samochodem odrestaurowanym, to świetny, dość oryginalny weekendowy krążownik lub codzienny kierowca. Farba ma 42 lata, ale wciąż jest świetna na 20 stóp. Działa i jeździ świetnie, ale ma oryginalny Quadrajet bez dławika, więc jest trochę zimnokrwisty. Zawsze planowałem zamontować na nim układ wtrysku paliwa Holley, ale nigdy tego nie robiłem. Ponieważ pochodzi z Kalifornii, ma katalizator, który wchodzi w podwójny układ wydechowy z Flowmasters i brzmi całkiem nieźle. Właśnie został naprawiony olejem syntetycznym Mobil1 i filtrem Wix

///////////////////////////////////////////////////

Ogłoszenie zawiera tylko te informacje jakie podane są w naszej ofercie (informacje od sprzedawcy). Więcej szczegółów auta zabytkowego z USA można uzyskać po ewentualnym zamówieniu dodatkowej inspekcji w niezależnej zewnętrznej firmie (opłata około 250$). Na nasze żądanie wysyła ona na miejsce postoju pojazdu swojego rzeczoznawcę, który robi kilkadziesiąt dodatkowych zdjęć samochodu klasycznego w USA (wraz z ewentualnymi uszkodzeniami), do tego raport zwiera opis jego stanu technicznego.

W przypadku pytań związanych z zakupem tego auta prosimy o wysłanie zapytania przez nasz formularz kontaktowy z tego ogłoszenia (Zapytaj o produkt) z prośbą o wyliczenie wszystkich kosztów związanych zakupem oraz importem tego auta z USA do Polski lub Niemiec.

Jeżeli masz pytania zachęcamy do kontaktu telefonicznego, wyjaśnimy wszystkie procedury i wątpliwości związane z importem auta zabytkowego z USA.

Jeżeli szukasz podobnego egzemplarza lub innego auta zabytkowego z USA, zadzwoń lub napisz do nas, znajdziemy i sprowadzimy go dla Ciebie. Załatwiamy wszystkie formalności związane z importem od A do Z. Dostajesz od nas samochód pod dom wraz z kompletem dokumentów, przygotowany do rejestracji.

AMER-AUTO – POSTAW NA LIDERA W BRANŻY !!! SETKI SPROWADZONYCH POJAZDÓW, SETKI ZADOWOLONYCH KLIENTÓW !!!

NASZE WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE W IMPORCIE POJAZDÓW Z USA ORAZ PROFESJONALIZM JEST GWARANCJA PEWNEGO I UDANEGO ZAKUPU. SPRAWDŹ NAS!

AMER-AUTO MAKE YOUR DREAM REAL 😉

!!!!! Więcej ofert aut klasycznych z USA znajdziecie w zakładce na górze strony: WYSZUKIWARKI AUT !!!!!

Dodatkowe informacje

Faktura

Model

Rocznik

Marka

Przebieg

Zapytaj o ten samochód