1958 Edsel Pacer Convertible
Cena
175,000.00 zł
Opis
Samochód zabytkowy z USA oferowany do sprzedaży przez osobę prywatną.
This 1958 Edsel Pacer convertible went through a frame-on restoration just over ten years ago. It is painted in the correct factory colors of Jonquil Yellow and Jet Black. The power convertible top is also black. The interior was restored to factory original colors of black and white.
The Pacer features the E-400 Edsel engine (361 c.i.), topped by a Holley 4-barrel carburetor, together putting out 303 hp. The transmission is the famous Edsel Tele-touch push button three speed automatic, backed with a 2.91 rear end. It has power steering and manual brakes.
This Edsel has a build date of September 10, 1957, from the San Jose, CA factory. The engine has a build date of August 15, 1957.
I have owned the Pacer for ten years. Over that time, I have continued to make improvements to the car. It has a strong motor that starts easily. It runs down the road very nicely; and the car as a whole drives very well. Interstate speeds are not a problem. We regularly put just over 2,000 miles per year on it.
The dash features a compass, clock and AM radio (although these are not currently working). Since we like to drive our cars, there are some scratches and gravel pits that have been picked up over the years. Prior to my ownership, the car was believed to reside in the dry climate of Idaho, contributing to it’s solid condition. In our Nebraska winters, it is stored in a clean, dry garage; where I’ve been able to tinker on it as needed.
The Edsel debuted in 1958. The Pacer is considered to be one of two models in the „small series”, as they were built on the Ford Fairlane frame. However, it has more options and finish than the lower Ranger model. There were only 1,876 Pacer convertibles built, making such cars relatively rare.
////////////////////////////////////////////////////////
Ten kabriolet Edsel Pacer z 1958 roku przeszedł renowację ramową nieco ponad dziesięć lat temu. Jest pomalowany we właściwe kolory fabryczne: Jonquil Yellow i Jet Black. Kabriolet z mocą jest również czarny. Wnętrze zostało przywrócone do fabrycznych oryginalnych kolorów czerni i bieli.
Pacer wyposażony jest w silnik E-400 Edsel (361 c.i.), zwieńczony 4-cylindrowym gaźnikiem Holley o łącznej mocy 303 KM. Skrzynia biegów to słynny trzyelementowy automatyczny przycisk Edsel Tele-touch z tylnym końcem 2.91. Ma wspomaganie kierownicy i hamulce ręczne.
Edsel ma datę produkcji 10 września 1957 r. W fabryce w San Jose w Kalifornii. Silnik ma datę produkcji 15 sierpnia 1957 r.
Posiadam Pacera od dziesięciu lat. Przez ten czas kontynuowałem ulepszenia samochodu. Ma silny silnik, który łatwo się uruchamia. Bardzo ładnie przebiega po drodze; a samochód jako całość jeździ bardzo dobrze. Prędkości międzystanowe nie stanowią problemu. Regularnie pokonujemy na nim nieco ponad 2000 mil rocznie.
Deska rozdzielcza jest wyposażona w kompas, zegar i radio AM (chociaż obecnie nie działają). Ponieważ lubimy jeździć naszymi samochodami, na przestrzeni lat pojawiło się kilka rys i żwirowni. Przed moją własnością uważano, że samochód znajduje się w suchym klimacie Idaho, co przyczynia się do jego solidnego stanu. Podczas naszych zim w stanie Nebraska jest przechowywany w czystym, suchym garażu; gdzie mogłem majstrować przy nim w razie potrzeby.
Edsel zadebiutował w 1958 roku. Pacer jest uważany za jeden z dwóch modeli w „małej serii”, ponieważ zostały zbudowane na ramie Forda Fairlane. Ma jednak więcej opcji i wykończeń niż niższy model Rangera. Zbudowano tylko 1876 kabrioletów Pacer, co sprawia, że takie samochody są stosunkowo rzadkie.
///////////////////////////////////////////////////
Ogłoszenie zawiera tylko te informacje jakie podane są w naszej ofercie (informacje od sprzedawcy). Więcej szczegółów auta zabytkowego z USA można uzyskać po ewentualnym zamówieniu dodatkowej inspekcji w niezależnej zewnętrznej firmie (opłata około 250$). Na nasze żądanie wysyła ona na miejsce postoju pojazdu swojego rzeczoznawcę, który robi kilkadziesiąt dodatkowych zdjęć samochodu klasycznego w USA (wraz z ewentualnymi uszkodzeniami), do tego raport zwiera opis jego stanu technicznego.
W przypadku pytań związanych z zakupem tego auta prosimy o wysłanie zapytania przez nasz formularz kontaktowy z tego ogłoszenia (Zapytaj o produkt) z prośbą o wyliczenie wszystkich kosztów związanych zakupem oraz importem tego auta z USA do Polski lub Niemiec.
Jeżeli masz pytania zachęcamy do kontaktu telefonicznego, wyjaśnimy wszystkie procedury i wątpliwości związane z importem auta zabytkowego z USA.
Jeżeli szukasz podobnego egzemplarza lub innego auta zabytkowego z USA, zadzwoń lub napisz do nas, znajdziemy i sprowadzimy go dla Ciebie. Załatwiamy wszystkie formalności związane z importem od A do Z. Dostajesz od nas samochód pod dom wraz z kompletem dokumentów, przygotowany do rejestracji.
AMER-AUTO – POSTAW NA LIDERA W BRANŻY !!! SETKI SPROWADZONYCH POJAZDÓW, SETKI ZADOWOLONYCH KLIENTÓW !!!
NASZE WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE W IMPORCIE POJAZDÓW Z USA ORAZ PROFESJONALIZM JEST GWARANCJA PEWNEGO I UDANEGO ZAKUPU. SPRAWDŹ NAS!
AMER-AUTO MAKE YOUR DREAM REAL 😉
!!!!! Więcej ofert aut klasycznych z USA znajdziecie w zakładce na górze strony: WYSZUKIWARKI AUT !!!!!
Dodatkowe informacje
Zapytaj o ten samochód
Zobacz również
1984 Porsche 911 M491 Widebody
Samochody 282,000.00 zł
1972 VW Karmann Ghia Convertible
Samochody 65,000.00 zł
1981 Jeep CJ-7
Samochody 82,000.00 zł
1930 Ford Model A Deluxe Coupe
Samochody 98,000.00 zł